Jun 28, 2013

Cheatday aka ABC ;p

Tetibe datang mood rajin malam ni...dendiam jek laa yeaaa...layankan sajeee makhencik kamu ni ;p

Dugaan sungguh orang sedang berpantang ni....hohooo
Dah bnyak kali dok menahan perasaan dr tergoda dengan makanan2 haram atkins ni....tapi malam ni kecundang jugak akhirnyee...berat baru jek turun sikit dah mula mengadangada nk ngelat plak dah...huhuuu

Tergoda dek iklan dekat tv....memula cuba gak hasut diri sendiri...kekonon menu baru mekdi ni mesti lebih kurang dengan foldover dulu...yg penah klua dulu...iklan bagai nk rak...tp hampeh xsedap...sampai menyesal beli...tapi hati ni bergolak dok merayu suh try jugak...lgpon itu just roti and sayur plus daging ayam jek...masih halal jugak kiranyee sikit2...bila hati dah nakkk sgt kan...terima la kenyataan esok bangun lemak bertimbun dekat perut...hukhukkk...tp saya berazam...esok harus workout laju2 balas dendam sb dah berlebihlebih malam ni...nasib badan laa...sape soh ngelat...yea saya redhoooo ;(



Nasib baik mcwrap ni sedap....nyummnyummm...so skala penyesalan tu xde laaa teruk sangat...hekhekhek ;D

Makcik kecik yg sebuk nk becakap...tanye itu ini cerita begitu begini dekat ibu...besungguh2 anok...yea ibu faham kamu eksaited sebab dah boleh becakap laju2 walaupon masih berbahasa tinggi T_T
posted from Bloggeroid

1 comment:

Norlidawati Jaafar said...

ai
saya newbie sblogger
saya baru je follow blog ni'jemput ye follow blog saya
umielman.blogsot.com