Dec 21, 2012

GEMPAR!!! #Kanak kanak dalam kotak



Packing sesiap nk hantar pi seberang....cemuih dah aih dok jadi org pulau....kami nk jadi org tanah besaq plak. Turun pangkat dr tingkat 26 ke tingkat 3...untung2 ada rezeki dapat turun landed pulak....smentara nk tuggu turn turun bawah tanah jek pun...hanya di situ yg abadi...heheee

Budak ni kan,org sibuk pack barang diq sibuk nk pack diri sendiri....ada satu kejadian dimana ai dengan selamba pakai kotak toy car dia buat isik barang nk pindah...time packing tuh tuan badan tido...bangun2 jek tgok kotak kesayangan dia dah berseal rapi...mengamuk mcm kene dera...sedih sgt bejurai2 airmata pakej taik mata sekali sb br bgun tido kennn...hahaha....last2 ibu malas nk layan amokan dia...terpaksa bukak balik then kua kan barang dr kotak tuh baru dia diam....comey sungguh peel anakanda ;)



Kemaruk nk jadi baby semula....dulu masa umo kamu selayaknya begini kamu menggelupur bila ibu letak kamu dalam ni....sekarang punyelah gedik nk berwalker bagai...dah telambat anak oiii.



Pandai plak malu bila ibu dok perli2 dia.....sampai la pon tak bg ibu simpan walker dia neh....dok seronok buat drift dalam rumah....main la sampai puas qeesya,sampai rosak pon xpe,ada alasan jugak ibu kamu nk beli baru untuk adik kamu nanti....eh! ;p

posted from Bloggeroid

1 comment:

azrinna said...

Telatah anak yang jadi penghibur kala kita penat, walau kadang2 buat kita naik geram.

tumit-pecah-pecah