Oct 19, 2012

Tahi hidung vs tahi lalat :-)



Ouchhh...tajuk sedikit geli kali ni....nk cerita pasal tahi pulak...letak gamba dua beranak ni bukan nk tunjuk tahi hidung walopon masing2 dok tayang terowong hikmat dan nikmat...hahaha...tapi sebab nk tunjuk tahi lalat kami dekat lubang hidung...eekeeke....ai punyer tepat2 dekat tepi lubang hidung....lama dah kot ia muncul menempel disitu...seingat ai dulu2 ia kecik saje, xde org perasan sgt....then mase dekat universiti dulu ai perasan ia semakin membesar smpai ada kawan tegur..."eh,ko ada taik lalat eh kak dekat idong?" junior ai tegor...nasib baik dia nampak taik lalat..kalo dia tego tuh bukan taik lalat tapi taik idung mane ai nk sorok muka jelita ai yg iras2 siti nurhaliza ketika itu....sekarang dah tak berapa nk sama sgt dah...maklum lah, muka dah kembang setaman pakej body sekali...hohoihoi....nasib badan gemuk sape suruh makan tak sedar diri....sikit lg nk obes neh...sodehhhh....#sambil kunyah kepok ikang ganu malang malang....alah,kepok jek pong...xgemuk lahhh :-P

Ok, beebalik kepada gamba di atas dan cerita tentang taik idong eh, taik lalat....sekarang qeesya pon mewarisi taik lalat dekat hidung mcm ibu jugak...tp anakanda punyer atas kelopak hidung ala2 mikeymouse gituhhh...hehehe...mase umo dia setahun lebih kot br perasan kemunculan taik lalat tuh...mase bile lalat melepas dekat hidung kamu pon ibu tak tahu...kenapa la taik lalat tuh xmuncul dekat bawah bibir ala2 siti nurhalija gituhhh kan qeesya...hahaha...tak mengapa lah, dia bertengek dekat situ pon anak ibu tetap comel...manis jek bertahi lalat di hidung...sedikit pon tak menjejaskan kejelitaan kita berdua kan qeesya kannnn....jelita la sgt kennn...huhuuuu :-P

#sebab tenet lembab nk mampppp....upload pakai fon sekali gamba keluarnye begitu...huhuuuu....nasib laaa kalo uols ternampak taik lain pulak lepas neh...hehehe
*ouhhh...dekat bibir ai tuh bukan taik lalat yea...itu kesan alergik ai makan laksa penang air tangan sendiri sampai bengkak bibir kene penangan belachan...kadang2 malu mase keluar rumah and jumpa org, sebab takut org igt bibir ai bengkak sebab kene belasah dengan laki...aiyooo...laki makhencik super baik hokeh....mintak simpang kalo bab2 sepak menyepak neh....nauzubillah...gara2 belachan jugak la jerawat muncul setelah sekian lama...sejak2 bervco mmg xde lansung bayang jerawat...tambah dengan BE lagi membantu sebenarnye, tapi apekan daya rege mahal nk mamppp jugak...buget untuk supplement dah bulih baya sebijik kete cinonet kami tuh...huhuuuu....so sekarang sedang gigih bertukar kepada vitaC la pulok...harap2 kesan dia sama saje...ehemmmm!!!
posted from Bloggeroid

No comments: