Oct 4, 2012

Saya berani ;)

Lagi duaploh hari nk balik kampong...hehehe...itu saje yg dok menganggu jiwa sekarang ni. tak sabar nk balik makang daging topup berat bdan yg kian memberat ni....penat plak diet, xmakan pon berat totap segan nk turun banyak...dok tang tu jugak, paling tidak pon turun sekilo hari ni then esok bertambah pulak dua kilo...sentapppphatimakhencikkkkk...baik makan jek banyak2....puas hati ai...ko nak naik pon naik jek laaa....akutakkesahhhhhhhuhuuuhuuu ;P

Ekceli lastweek pegi cameron tuh memang xdirancang pon...memula pakhencik ajak balik kampong, then laju2 makhencik pack kain baju selaidua sebab dah sah2 balik semalaman sajork...alih2 bila keluar jambatan bulih plak dia ckp..."kalu g cameron beli jagung manis ni sedap jugok" aiyoohhhh....menduga iman makhencik ni kalu bab jagung manis...terus hangguk kepala nk g cameron beli jagung manis...huhuuuu...tingtong kepala lakibini dr nk balik kg terus kelaut plannyerrrr....xpe..xpee..lagi duaploh hari nk balik kg...so sabo je lah duhai hati...pengubat kerinduan nk balik kampong setiap hari adelah makang jagung manis beketol2 buat terapi jiwa....ngehngehngeh ;)

ok sekarang br bulih mengarang pos berkaitan dengan tajuk di atas...hihiii


anak dara makhencik mase pegi cameron hari tu....senjakdua ni pantang tgok playground, nk bergelonsor jek keje dia...mungkin sebab dah berani main sendiri...tu yg laju jek menonong bila nampak gelongsor...adehhhh...kamu ni belom lepas lesen P lagi anak oiiii....berani sgt nk panjat mendealah tuh sendiri2...hohoooo....urut dada makhencik tgok budak ni tauuuu....membuas yg amat ;P


kalu kita xhalang dia, memang dia akan panjat mende tu sampai ke atas tau....pakhencik kamu suke nau wat demo dekat anak dia ni....ai takut jek si kecik tuh tersungkur merudum menciom lantai palygroud tuh...tapi idok la pulok jadiknye....kusss semangat makhencik nengoknyeee ;P


bila papa letak dekat dalam tuh, siap tolak2 tangan papa dia tak kasik pegang badan dia.....eksen sgt aihhhh ;)


okeh...ready to fly................... ;D


weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......sambil pejam mate menyerlahkan kegerunan diri sendiri...berani la sgt kannnnn ;P

ada rahsia kenapa saya bulih jadi berani mcmni....nak tau tak rahsia dia ape???
 .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
v

makan nasik dalam peiyukkk jek....hohooooo


anok sapo la ni...ngeeeee ;P

No comments: