Sep 15, 2012

Kenduri

Semalam laki bini kenduri dominos secara mentamak...sorang makan tanpa takut lemak, lagi sorang makan dengan harapan alah...piza jek pong, takkan gemuk nyer :-P

Ni sume gara2 ai la...perut tak reti nk duk dendiam...tak tahu la perut stok yg mcmane perut ai ni...dah malam2 bute pon still dok kerokkreekk...krookkreek...mintak umpan..huhuuu...padahal mase tu dah kol sploh malam...dok guling2 sambil layan budak kecik men game, tetibe rasa lapa...laju2 mengadu dengan pakhencik kamu...tetibe dia offer nk oder dominos....laju makhencik hangguk kepala...hehehehe...tapi tgok jam dah nk kol sbelas...memula igt nk pasrah saje tido belapa...tp pakhencik tak putus asa demi nk menambahkan berat badan bini yg sedia betambah ni...huhuuu...bila kol jek, nasib baik depa on lagik....lega hati makhencik aihhh :-P


Oder satu jek memula...tp tetibe teringat ada kupon dominos untuk free satu regular piza...dah lama kot peram kupon tu...mase depa lambat anta aritu dapat satu kupon free...so, tunaikan jek terus untuk dua piza, dengan harapan depa lambat lagi kali ni..nanti dapat lg satu kupon..hahaha...dasar tamakkk kannnnn...makhencik siap tambah menu spageti standby utk makcik kecik takut dia takmo mamam piza...tak sampai ati plak mak bapak nk melantak if anak xmakan ape2....nasib dia mamam jugak spageti...piza dia mamam secoit jjek...lebihnye buang jek main campak2...huhuuu...so semalam adalah hari ank beranak kendurikan dominos. ;-)




Banyak gak la dia mamam...tu pon ai pilih pasta yg xde sos sgt...ada sikit2 buat perisa...eeeee...blaja2 makan makanan tak sihat kamu wahai anak...sekali sekala bulih laaaa erkkk :-S


Makan then sapu dekat baju....good sungguh kamu wahai anak , :-)


Disebabkan tamak sgt semalam...ada la yg sambung kenduri piza semlam harini....tak kehabisan nk makan semua....nasib baik dominos ni jenis piza dia xkejung sgt walopon dah sejuk semalaman....moleh la makan lagi...takde la membazir dopp...hehehe :-)

#motifsukepostentrynganblogeroidsebabbolehmenaipsambilguling2 :-)
posted from Bloggeroid

No comments: