Sep 3, 2012

Anak kampung ;)

Saya seronok jadi anak kampung..kate Qeesya ;P


sengeh comel ni tande dah happy sangat sebab papa bg can dok rumah tokma duatige malam sebelom balik rumah atas kayangan mcm sekarang neh...sgt xbessstttttttt ;(


Dekat kampung, Qeesya ada kawan...nama dia kakak putri yg sgt lah lasak.....beza umur kakak putri ngan Qeesya cume 24hari saje....tp kakak putri dah pandai macam2....kalo bg duit dekat dia pon dah boleh pegi sendiri2 beli jajan dekat kedai mak yah depan rumah tok ma....heibat sungguh kakak putri ni ;)


Kakak putri cekci sgt takmo pakai baju.....Qeesya pon nk bukak baju jugak sama mcm kakak putri, tapi ibu tak kasi...ibu ckp nt takut badan Qeesya gatal2....Qeesya nanges jugak sebab nk bukak baju sama mcm kakak putri...tapi ibu buat suara geram Qeesya terus diam....hehehe


dekat kampung Qeesya ada abang mimi...ibu ckp nama dia abang kimi, tapi Qeesya panggil dia abang mimi....Qeesya kan pelat lagi....eeee ;P, makan eskrem ni pon ibu buat jugak suara geram sebab tak bagi Qeesya makan eskrem....tapi Qeesya buat drama nanges2 depan tokma, tok ma bg greenlight suh ibu bg jek Qeesya rasa eskrem yg sedap tu...abang mimi suapkan untuk Qeesya....sedap sangat sampai bulih buat Qeesya brenti menanges ;P


Qeesya mintak lagi dengan abang mimi nk mamam eskrem, sambil2 pandang ibu yg dok menjeling dekat Qeesya...lepas tu ibu suruh abang mimi pegi makan jejauh eskrem tuh...Qeesya pon sambung nanges laaa...petama kali Qeesya dapat mamam eskrem, best sgt....selalu dok tgok papa ngan ibu jek mamam pastu xbagi Qeesya...sedih tauuuuu ;(


Dekat kampung Qeesya bulih main macam2....suke sangat dapat korek pasir depan rumah tokma....ibu jerit2 pon Qeesya buat tak dengar jek....last2 ibu bia jek Qeesya main ;P


Seronokkkkk!!!
dekat sini mane bulih main sume ni....dekat kampung jugak Qeesya boleh pinjam kasut kakak putri...ibu ckp kasut ni buruk...tp Qeesya sukeeee ;)


main2 sambil kira batu2 tu.....pastu siap baling2 lagi dekat ibu Qeesya seronok dapat buli ibu ;)


Qeesya juga seronok sebab dapat buli oyen....ni kucing kesayangan ibu, dulu oyen berdua dengan itam...tapi itam dah mati sebab sakit...tinggal la oyen sorang2....oyen manja sgt, comel jugak ;)


Qeesya pon suke oyen macam ibu....ibu cakap, oyen dah tua....kesian oyen ;(


rindu nk balik kampung lagi....rindu oyen jugak ;P
#ni ayat ibu bukan Qeesya punyer...hehehhe

No comments: