Aug 1, 2012

Adehhh...tergugat neh!!!

Huhhhhh....tak tahu lah, kali ni nafsu belah mane yg menghasut...belah kiri ke belah kanan, yg pasti barang baru neh sudah buat makhencik kamu xlena nk tido malam....masih dok mencuba menggoda pakhencik kamu dengan harapan dia setuju bg ai beli barang baru ni...pakhencik ckp ai ni tamak, xsudah satu2...yea laa, kesan VCO pon belom nampak sepenuhnye lagi...hihiiii....VCO pon ok jugak tp kesan dia amek masa lama sikit kot bebanding SNE ni...yg ni mcm besss jek, belum cuba sudah mule ketagih...hehehe..kuat benor penangan iklan org2 meniaga neh...saje jek nk mengabeskan duit makhencik yg xberapa nk bekepuk neh....huhuuuu ;P




ni hahhh...produk SNE neh...Beutskin Essence yg besinausinau sedang menggoda ai suh beli then jadik cantik mcm si adira neh....adehhh, memang meleleh lah tgok kulit dia yg mulus gebussss.....agak2 kalo makhencik kamu ni amek pil neh mampu ker bertukar jadik cantik muka macam adira neh...hekhekhek....yealah, umo dah makcik2 neh kulit dah bekedut2 segan nk tempek bedak plus krim bagai...kang bercapuk2 jadik tepung gomak la fulakkkk....bess jer nengok kulit adira kan, natural sgt jadiknyeee...terus rase nak cube laaa ;)



tgok laa pic before ngan after adira neh....lain gilee kennnnn. dulu2 nampak mcm berusia sgt, bile dah amalkan produk SNE neh..terus bertukar jadik muda.....penah dulu nengok dia dalam tv, rancangan ape ntah, lupe fulak...memang mase tuh dah tertanye2 asal si adira neh comey semacam...igtkan dia amek suntikkan ke hape...bese lah artiskan, kebanyakkan depa neh ada mcm2 cara nk jadik cantik...duit banyak molehhh laaaa ko suntik sana sini kennnn ;P



ni plak ismaAF, kalo xsilap lepas amek pil ni 3bulan kot dah memang nampak kesan dia....muka jadik finkisss gituuu...shomeyyyyyy ;)

bile laaa pakhencik kamu nk bg greenlight neh....xsaba nk oder trial pack dulu, kot2 serashiii moleh laaa oder lagik....cume buget supplement bulan2 kene up sikit laaa....yg ni kot pakhencik kamu kurang gemor...hehehe...alah kalo makhencik cantik pon, untuk pakhencik jugak....bini pakhencik jugek kennnnn....hihiii ;)

ni ade sedikit info pasal beutskin essence neh ai cilok dr fesbuk dealer SNE....kongsi2 besame, bulih kite cantik same2 kennnn...hihiiii


Mengubah Statistik Umur Manusia ”

Rahsia untuk Kulit Lebih Cerah, Mulus, Gebu dan Awet Muda selalu.. Efektif, Selamat dan Tanpa Sebarang Keraguan..

5 FAKTOR UTAMA – KEKAL MENAWAN ARTI KATA SEBENAR.
1. Kecerahan Kulit – kulit kemerah-merahan
3. Memperbaiki Gen – menghalang sakit keturunan
4. Metabolik – Metabolisma stabil
5. Anti-Pengoksidaan – awet muda
6. Menganjalkan kulit luaran dan dalaman dan mencantikkan payudara

KESAN-KESAN SELEPAS PENGGUNAAN BEAUTSKIN ESSENCE

3 hari :
- Menstabilkan fungsi hati dan buah pinggang, kadar peneutralan toksin dalam badan meningkat dengan nyata sekali, kekangan kapilari darah meningkat, hemoglobin meningkat dengan nyata, ketidakseimbangan ’qi’ dan darah dapat diperbaiki dan memulihkan daya.

10 hari :
- Keadaan fizikal bertambah baik, sebahagian toksin dalam hati, buah pinggang dan darah dapat disingkirkan, keupayaan anti-pengoksidaan dalam badan meningkat, kapilari darah menjadi lebih lembut, memulihkan dan meningkatkan kekenyalan dinding darah pada masa yang sama menyelaras fungsi ovari.

30 hari :
- Toksin pada organ dalaman badan dapat disingkirkan lalu dipenuhi dengan bekalan nutrien yang diperlukan, keupayaan baik-diri kulit dipulihkan dan ditingkatkan, fungsi peredaran mikro pada kulit diselaraskan secara efektif.

60 hari :
- Meningkatkan liang-diri kulit, keupayaan daya penahanan kulit meningkat, fungsi endokrin bertambah baik dan teratur, perubahan daripada kulit yang berwarna kuning gelap kepada kulit cerah berseri-seri.

90 hari:
- Lebihan lipofusin dan radikal bebas dalam badan disingkirkan, sel-sel menjadi aktif dan keanjalan kulit dipulihkan lalu mengembalikan wajah yang cantik dan kelihatan muda.

Penggunaan jangka masa panjang :
- Metabolisme badan berada dalam keadaan peredaran yang baik, kulit menjadi lembut, licin, sihat, cerah, cantik dan sempurna.

1 comment:

.::: Princess MOMOY :::. said...

momoy pun dah amik set lengkap adira nih
baru sebulan je makan. lagi 3 bulan momoy review. jemput singgah baca rview ok sis =)