Jul 16, 2012

weekeng makcik kecik ;)


Lemas nk menyedut habuk dekat sini...hihiiiii ;P
malas sungguh nk berstorimori senjakdua neh, xde mud sebab belog xcomey...bulih..kikiiii ;)
ni nk tepek gamba makcik kecik berweekeng di Queensbay....gamba dekat lua Queensbay jek laaa, dekat dalam memang xmenyempat nk klikklik dah sebab sebok dok kejar makcik kecik neh lari2....naik semput makhencik mengejor...letak lam stroller dia takmo duduk sebok nk kua...siap jerit2 kasik malu muka ibu ngan papa...huhuuu sabosajolahai ;P


 rambut serabai...hahaha ;)
weekeng kali ni papa cuti lame plus mc lagik...hehehe *puashati mak, kan Qeesha kannn ;)
kalo x, punye lah susah nk besenanglenang besame lame2....memule pakhencik offer nk balik kampong or pegi kameron...pikir2 punye pikir ai rase baik dok rumah jek, bg pakhencik release betul2...bia dia rase betul2 cuti and xyah pegi keje nk rushing2 bagai mcm selalu...lagipun baru jek balik cuti dr kampong....kaler kulit pon xbetuka lagik...hahaha...siyes gelapgile hokeh ;) tapi dia dok sebut jugak ulang2 seronok kalu bulih makang jangung sedap...adehhh...makang saje pakhencik ko neh....tergugat jugak rasenye...tp bile teringatkan pasal penat n xlarat terus ai hasut suh abeskan cuti dengan merewang2 jek dekat pulau ni....setiap hari dok melilau carik pasar malam...hihiii...ok, lemak masih terkawal sebab banyak makan yg bako2 saje...ngeeeeeeeee ;)


 kaler kulit masih cakelat gara2 lame becuti dekat kampong...huhuuu...kulit ibu toksah crite laaaaa....memang  massak nk menyental..pakai klorok pon belum tentu lagi betukar jadik putih...kikiii....nasib ade vco, banyak membantu lah vco neh....i love vco muchmuch ;*


sekarang dah pandai macam2 dah makcik kecik.....makan jek tanak...huhuuuuu...bab ni bikin susah hati ibu tau....kengkadang seharian takmo nasik....just mintak nk makan "cikkuu" = biskut jek....bangun pepagi dah tarik tangan ibu pegi dapo siap tunjuk2 balang biskut dia tuh....kalo makanan xbekhasiat mmg dia laju sgt telan...cer bagi nasik...adelahai...becinte nk habiskan secoit nasik tuh...kengkadang dia kemamm jek xtelan...pastu dah penat agaknye kemamm terus kluakan balik...acane tuh??kuruhkering dah badan dia..huhuuu...*sodeh mak eh ;(


kagum dok tgok kapal terbang sebesar gabak lalu atas kepala.....hihiii
*oke itu saje dulu...kang nt cite lagi kalo makhencik rajin...ngehngeh ;P

2 comments:

mrs.spicy said...

rambut dia dah panjang~

myle@my said...

haa..ahh...takmo ore tocang rambut dio,sokmo jerit kalu rambut masuk mato...nk kerat saye la pulok....hehehe