May 4, 2012

senyum ;D

Haishhhhhh...dah seminggu lebeh xkol mak dekat kampong...bukan tak rindu, bukan jugak xingat dekat mereka....tapi setiap kali terdetik dihati nk kol terus rasa nk nanges...terus begenang air mata...rase rinduuuuu sesangat dekat mak abah ngan adikberadik...rasa mcm dah lama sangat tak balik jenguk mereka....last balik harituh mase cuti CNY...bulan january kot....dah 3bulan kot tak balik kampong....ok, mata makin bekolam2 penuh air mata....huhhhh!!!tariknapasdalam2 ;(

Dah banyak kali plan nk balik kampong....asyik pospon jek, mase cuti pegi cameron dulu pon plan sebenar nk balik kampong, tapi melencong pulak pegi sana..sebab bajet next weekend baru nk balik kampung..last2 dok tangguh2 sb terhalang banyak benda...nk settle hal rumah laa, hal kete laa...macam2 hal yg nk kene settle.....sudahnya sampai ke hari ni pon masih dok menahan rasa....rasa rindu dah menebal didalam dada....rindu mak abah ngan adikberadik ;(

tadi petang along kol, huhuuuu....harus laaa becucuran air mata dengar sore anak2 buah, menanges walopon sambil becakap...pastu bulih pulak gelak2..pon sambil nanges jugak...soalan wajib depa tanye "bile nak balik" aduhhhh....dah begetar2 dado neh dok tahan sebak....sambil2 bg jawapan "tggu ade peluang ngan ruang" sambil mata memandang mata suami dalam2 #denganharapandiaakanpaham -_-!!
Susahnye lehai nk balik kampong, dah mcm dok obersea la pulok....apelagi dok baca storymory kengkawan balik becuti hariburoh dekat kampong...lagi lah membara perasaan...laki makhencik buruh paksa...so hariburoh pon kene keje...hukhuk ;(

last2...baru jek tadi pakhenchik bukak balik offer nk hantar ai balik kampong becuti selama mana ai nak...haihhhh...tuh dah mcm perli la pulok....terus buat muke kunon merajuk, padahal dalam hati "yabedabeddduuuuuuuuuuuu" #jogetjogetgayachikendance ;D jadinyeee hujung bulan ni kite balik kampong yea Qeesha...tinggal papa awak sorang2 dekat sini....hehehe ;P so stat malam ni harus muke ade senyum sentiasa....tido malam ni pon bulih senyum....hahaha...hoverrrrrmakhencikkkkkkk!!!





#harap pakhencik xberubah pikiran bile bace post makhencik kali ni......alah paling lame bulih dok jejaoh pon xsampai sebulan....seminggu dua cukop2 lah membujang....hehehe ;)




No comments: