May 9, 2012

Ibu... adik nak ibu ;(

Apa salah adik buuu?
adik menangis bukan tanda adik benci ibu....
adik menangis sebab adik lapar buu....
adik cuma minta ibu susukan adik...
tapi ibu pukul adik dengan bantal...
adik menangis sebab adik sakit bila ibu buat adik macam tu....
adik cuma mintak susu buu...adik nak tidoo..
tapi ibu tendang perut adik dengan kaki ibu...adik sakit buuu...
mata adik mengantuk, adik cuma minta ibu susukan adik sambil belai adik...
sebab tu adik tetap pergi dekat ibu walaupun ibu sakiti adik....adik cuma nak ibu....
dodoikan lah adik buu....jangan tolak2 adik lagi...adik janji tak nanges dah....peluk lah adik buuu....adik penat sangat ni....susukan lah adik ibu....dodoikan lah adik buuu...cuma itu yg adik minta....
tapi ibu buat adik macamni...apa salah adik ibu?

#Ya Allah, kau berikanlah hidayah kepada ibu muda ini......semoga bayi malang ini tidak lagi diperlakukan sekejam ini....aku mohon padaMU ya Allah!!!




#tak mampu nk ulang balik video ni....hancur sangat hati neh ;(


2 comments:

mummy iman said...

sedih baco tu miey.. ish

myle@my said...

sian budak tuh kan...
walopon dah setahun berlalu pon masih lg trauma sb kena dera ngan ibu sendiri...mintak2 jgn lah bg ibu dia jaga dah pasneh....bia jkm jek jaga...xpon bak sini bg dekat aku, aku bulih jaga buat mcm anak sendiri.