Apr 9, 2012

Thank you Drypers ;)


Layan ABP malam ni sambil ditemani anak dara seorang jek....pakhencik duty, so tinggal lah makhencik dua beranak dekat rumah...Eh, lemau sungguh ABP kali ni kan....ape tema sebenar depa tahun ni ek...ke memang xpenah ade tema kot...rasenye mcm penah ada sebelom2 ni...tp kali ni nampak sgt haruuuu sungguhhh...pastu tengok fesyen2 baju artis mak aihhhh....yg ai suke rasenye kak melah jek kot...yg lain2...huhhhh,,serammmm ;P...perlu ke nk dedah sanasini..elok2 baju tuh cover sampai leher...tetibe bulih plak terdedah tang dada betul2 dekat atas tutttt tuh.....hmmmm....eerkkkk..lebih2 fulaksss makhenchik...kuikuikuiii ;P


Ok...dah penat nk layan drama2 artis yg tetibe TERmenang anugerah malam ni.....rasenye baik ai layan anak dara yg seronok dok main topeng mooo neh....sambil pakai topeng ni then says moooo...moooo....hehehe sungguh cute kamu kannn...aloloooo...ciom sket..muahhhh ;*


lepastu...lentisss layan dia main stiker neh plak....kali ni pesen main tempek2 pastu nk kopek balik....adehhhh....dah tak boleh nk kopek pakej jerit siap baling2 barang....sebab tak puas ati tak boleh nk bukak balik stiker tuh...adoiiilahaiiiii....ni memula nk cungkil  bakat tempek stiker....kretip sungguh pegi tempek dekat freze...huhuuuu ;)


Ni dok tengah pikir nk tempek dekat mana la pulak....hihii

 kat sini lahhhh....


hasilnyeee...tadaaaaaaaa....kretip sungguh anak ibu...huhuuuu ;P


terima kasih drypers sebab menceriakan anak saya dengan stiker free ni....beli drypers Qeesha tadi dapat stiker comel2 neh....suke Qeesha...xsempat sampai rumah dah jerit2 suh ibu bukak sebab dah tak sabar sgt nk main ;P

#saya suka drypers sebab drypers menjmatkan belanja saya untuk beli diaper setiap bulan.....satu paket ni memang ngam2 jek sebulan...just RM34.90 jek sebulan...jimat kannnn..kannnn....itu pon kalo Qeesya xbuat hal laa....ade jugak kadang2 kene top up pek kecik sedan tuh dalam sebulan....tapi dengan drypers memang buat anak saya ceria....dulu mase Qeesha baby2 saya pakai hugg***....tp bile mula berteman drypers memang jatuh hati lah....hehehe...motip nak beriklan bagai dekat sini...hehehe ;)

*ok saya suke ABP sebab abg haron saya menang...hahahaha ;)

No comments: