Apr 10, 2012

Bahagia ;)


Yeaa...ibu bahagia kerana kamu berdua #walopon gamba hanya ada Qeesha sorang jek..hihiii.....Terima kasih Tuhan kerana menganugerahkan hamba harta2 yg tdak ternilai harganye....papa ckp nk beli DSLR untuk ibu...ibu rasa bahagia...sukeee tapi ibu tanak pong sebab itu bukan bulih buat harta pon....baik papa belikan Qeesha gelang baru, nt bulih buat raya...hahaha....kalo Qeesha tanak, ibu nakk!!!ekeekeke ;P
perlu ke DSLR tu ek...dulu2 memang hasrat bekobar2 nk memiliki kamera gabak tuh...tapi sekarang perubahan hormon yg berlaku dah mematikan nafsu nk memliki sume tuh.....kalo nk beli jugak, cukup la beli kamera baru yg kompak jek...ganti kamera lama yg dah hazab neh....eeee ;P


kamera buruk ni  ler ibu hangkut kesana kesinun.....sodeh sungguh melihatnyee, tapi masih berjasa pada ibu nk mengabadikan kenangan bersama kesayangan ibu ni.....terima kasih lah papa kerana bersmpati pada isterimu yg tak suke meminta2 ni...tapi kalu nk bg memang ai amek jek...hahahha....memang tak tolak punyeee...ngeee ;P so bile nk pegi survey kamera baru itewww???jgn cakap jek lebehhhh...hahaha ;P


Qeesha seronok bulih skodeng orang mandi kolam dekat rumah makngah.....pegi jalan2 rumah SIL dekat2 sini jugak....name saje dok dekat..nak jumpe bergosip2 punyelah susah....hehehe...yea laaa, masing2 sebuk...dia je laa...ai enitaime free...eeeeee....Sil ajak pegi pangkor....macam bess jek kannn....tp pakhencik laaa...dia jenis xsuke laut...kalo sungai ke, jeram ai terjun ke sure laju jek....rase mcm nk join....nk kene gosok lebeh neh...hahaha ;P


Bangun pagi2 setiap hari wajib jumpe kawan baik 1st...my sweet friend.....neh memang kawan terbaekkk lah..banya berjasa dr zaman bujang2 dulu sampai lah dah ada anak sekarang...dari berat 45kg dulu....sampai lah sekarang bekilo2 btambah, tetap setia jadk kawan baik....walopon dipijak2 setiap hari....setiap masa bekali2....sebabnye sekali pijak mcm xsure ngan berat sendiri....terus pijak lg untuk kepastian....barulah rase...ouhhh....kenapa makin hari makn betambah???
#hishhh...keypad "i" mylappy neh mcm poblem lahhh....banyak i yg xklua....gerammmm!!!

62kg???bukan semalam 60 ke??? erkkkkkkk...yg ni xberapa nk bahagia sangat!!!

No comments: