Apr 5, 2012

Ada "sesuatu" dalam tubuhku!!!


Ku rasakan sesuatu ada didalam....hehehe....usah panik yaaa teman teman, masih terlalu awal untuk ai mengumumkan yg sebenarnyaa.....sebab belom nampak lagi tanda tanda "sesuatu" yg membahagiakan tu menghuni di "situ"....biarpun hati ini sudah berkeinginan...huhuuuu -__-

sesuatu itu jugak bukan benda ghaib okeh...tp eh, dulu2 mase peknenkan budak kecit tuh kan...ai kan sakit lumpuh saraf...dalam dok berubat tuh, ade la sorang makcik neh tilik2 sakit ai..katenye "ade bende menumpang dalam badan ai neh"....seremm fulakkksss #memang la ade yg dok menumpang mase tuh dah tujuh bulan..ngeeee ;).eh tp kan, sampai dia xberani nk sentuh or ubatkan ai mase tuh..kunonnye ai terkena sihir...huhhuuuu...ai siap dibekalkan dengan air jampi dengan sireh pnang yg jugak dijampi....memula layan jugak makan sireh...nyumnyummm!!!besss..hehhe..tp bile makan jek sireh tuh, tido malam asek dok tebayang muke makcik tuh jek...dah la tido dalam bilik sorang2....sampai xleh tido sb jadik meremang segala bulu dekat badan neh..hhiiii....yg jadik mangsa peneman tido ai adelah adik bongsu kesayangan...hehehe...last2 abah xkasik makan dah sireh makcik tuh...nchik hasbie pon sama...dia lg lah kalo bab2 mengarut neh...haippp dah melalut pulak makhencik neh ;P

okeh jommm...makhencik cerite...nk cerita pasal sesuatu yg akhir2 ni terasa bagai mencucuk2 kulit perutku....okeh, straight to da point....sebenarnye ai dapat rasekan ade sesuatu seakan2 benda tajam mencucuk2 dari dalam perut...lokasinye adelah sektar dekat tempat pembedahan bersalin dulu...dekat ari2 sekitar abdomen ...agak2 bende apakah itu yea teman2...ai saspek mungkin itu adelah benang dari jahitan luka mase pembedahan....dulu2 mase luka tu masih baru ada jugak terasa sakitnye...tp ai saspek itu normal sebab luka masih baru kannn, lagipon dulu mase dalam pantang ada jugak lebihan benang kelua dr tempat operate tuh...sampai ai kene followup dekat ospital pegi potong dekat sana..ngerii tengok benang tuh kelua dr perut...sakit laaa jugok sb masih baru kan...tapi kali ni ai tak saspek ia normal lg dah....dah setahun empat bulan umo Qeesha...sakit tuh masih terasa....lagi2 kalo ai duduk dalam posisi besla lama2....bile nk bangun jek terus rase ouhh..pedihnyee dari belah dalam ;( terus risao sampai ke harini....tp xpegi check pon lagi....haishhhh!!!

imaginasi dari gugel..heheee ;)

Setiap kali sakit tuh datang, ai mule la membayangkan...maklumlah..heibat sgt berimagnasikan...hehehe....ai bayangkan kunon2 benang tuh mencucuk dr lapsan kulit perut belah dalam...sebab mungkin ia hanyalah lebihan benang dr jahitan yg telah dbuat semasa pembedahan dulu....bila kedudukan perut rendah...
maksudnye ble time ai duduk terutamanya mencangkung or besila la kan...lebihan benang tersebut telah mencucuk kedalam lemak2 bawah lapisan kulit perut luar...hahhhhh...sudahhhh...ada paham kaaaa???
hujung benang tuh mungkn tercucuk dekat lapisan kulit perut . mungkin itu yg menyebabkan rasa sakit mencucuk cucuk dari dalam....kadang bila sakit tu datang di iringi sekali rasa gatal yg teramat sangat...memang xtergaruk lah....huhuuu...takat gosok2 jek, sb makin digaruk makin sakit jadknye....huhuuuu....asek dok betangguh jek nk pegi check klinik..adehhhh ;)


terpikir2 jugak...kalo sakit n berterusan sampa duatiga tahun...cemane nk mengandung lagik neh???
bila mengandung lagi lah kulit makin mengembang and lebar....so kalo lebihan benang tuh masih ada lg dok mencucuk2....kang tetibe tekeluar dr perut...huhhh...scary sungguh...;P



selingan gamba tutorial buat mommyhot...heheheee ;P

No comments: