Mar 29, 2012

Mak and anak stobery ;)


Alahai, malas sungguh nk up entry....asal sentuh cik merah jek mule laaa si kecit neh datang dekat ibu nk bemanje2....mule laa nk itu la..nak ini laaa....siap tepis2 lg tangan ibu tanak kasik pegang lappy....pastu  sendiri tarik skrin then tutup lappy suh ibu layan dia jek...huhuuu....kiut la kamuuu ni kannn....xpe lah, ibu sanggup jek tak layan belog sebab kamu lagi penting dr itu ;P


bessnyerrr jagung manis....gulpppp!!!
qeesha pon suke makan jagung ni, bile bg dia gigit tuh ade jugak la bijik2 yg masuk dalam mulut dia....sampai popo dia duatiga hari balik dr cameron tuh memang kua jagung jek laa...hehheee ;P


hasil kumbahan memang berkolaberasi baek punyer...jagung vs stobery.....huhuuu ;P
mase memule sampai cameron tuh, qeesha memang eksited sgt...walopon sepanjang perjalanan dr semanggol kot dia tido...sampai lah ke tanah rata...memang kejang lah lengan makhencik dok pangku dia....dah sampai sana tu memang ai kejut jek kasik bangun, perut makhencik ngan pakhencik dah bekeroncong mintak nasik....terus serang kedai tomyam dekat tanah rata tu....ekceli main terjah jek pon sebab dah lapa sgt kan....kira twakal je la tomyam dia sedap ke tidak...sekali sampai2 jek terus wahhh...memang meletop lahhh...terbaekkk...tu la org kate kalo tukang masak import made in thailand jek..memang terbaekkkk lah tomyam dia....cume lauk2 seafood tuh kureng fresh la sikit....kate dok atas bukit kan...nk merase seafood fresh memang payah laaa wehhh....arghhh...belasah jek...makan pulak time tengah lapa tahap maksimmmm....qeesha pon makan banyak pulak time tuh...biasenye memang susah bebeno nk kasik dia makan....hehehe ;)



mommy stobery yg cun...hahaha...sile muntahhhhh ;P

ni baby stobery yg cute...hehehe....mase nk snap pic neh kan punye lah lama pakhencik amek mase...sampai ai dah rase takleh tahan dok mencangkung sambil dokong qeesha..huhhh...gerammmm....tapi bile tgok balik pic neh..rase mcm..wahhhh...cute lah anak beranak stobery neh....hihiiiii ;P



yg neh lg laa...percubaan pertama ai riba qeesha sebab tanak kasik kaki dia jejak tanah...sekali bile nk letak kepala dekat lubang tuh...mcm dok main tarik2 pulak dengan qeesha...dia pulak siap pegang lagi lubang tuh, memang susah la ai nk letak muka ai dekat lubang stobery tuh....qeesha pulak dok eksited nk ngintai papa dia dekat depan...lagi2 plak dia dok mengelupur nk turun kaki jejak tanah..haishhhh....lentisss sugguhhh....ai kalo boleh tanak kasik kaki dia sentuh tanah sebab dia tak pakai kasut....last2 letak jugak..tu pon sekejap jek...lepas snap jek terus angkat balik dokong....boleh pulak dia cranky nk main atas tanah siap jerit2lagi tanak org dokong dia....aduhaiiii..memang mencabar sungguh bawak budak telebih eksited ni jalan2...huhuuu ;P


tengok la qeesha...badan asyik nk mengelupur jek nk turun bawah...huhhh...memang rase nk lepas jek dia dekat situ...rase je laaa...buat betul2 tuh xsampai hati la pulakkkk....eeeeeeee ;)

4 comments:

mrs.spicy said...

same peranga qeesha nga maryam..dekki kalu ummi main latop

purple_lav said...

mie qeesha tak leh jale lagi ko? klu bleh tu meme dia syok habis laaa berkejaran sini sinun

waaah bestnye plok g cameron, tapi otek blacklist doh tempat tu klu nk g plok. mencik laaa. rasa sedap laa plok tgk si kecik tu make jagung.

myle@my said...

umi maryam:
heheee....tuh lah..pandai pulok sep2 dio...duk main toys ralik2, tgok ibu pegang lappy jek terus laju nk mengendeng..huhuuu..sabo je laa ;P

myle@my said...

ibu aleesya:
bulih doh, tp xstrugel mano lg.....malas nok lepas, kang bulih pekdoh tang lutut dia tuh...hihii

bakpo plok blacklistnyohh...xbaya ptptn ko..hahaha ;P
g laa..sedap mamam jagung..nyummnyumm!!!