Mar 3, 2012

Berhujung minggu lagik ;)

Okehhh...mood adelah senyum sampai telinga ;)
sekejap jek rase hari2 berlalu ni....rasenye mcm baru jek lg berhujung minggu, kain baju minggu lepas pon belom habes bekemas lagi *dasar pemalas ;P...alah, ade laa duatige lai masih dok bejemur dekat ampaian....saje berat tangan nk ambek letak dalam lemari....duduk la ekau disitu..hihiii lgpun bukan jemur dekat luar rumah pong....rumah ai ni, baju2 kering jasa angin kipas jek....malas nk sidai dekat luar...buatnye tiup dek angin, mau berterbangan baju2 weols entah floor mane jatuhnye....tak koser nk pegi kutip..huhuuu ;P


Muchuk la ibu neh!!!
Hamboihhh..hamboihhh....mane ade ibu muchuk...awak yg muchuk sb baru bangun tido kann...asal naik car jek tidoo..asal tido jek mesti dalam car....cer kalo duk rumah....susah bebeno nk tido senjakdua ni, huhhh..sampai kene main paksa2 plak..sebabnye ibu nk buat keje rumah....bila awak tak tido, mane bulih nk kesana kemari sambil buat keje....sebok dok ikut ai masuk dapo jek budak neh....tu yg xbleh nk sentuh pape pon kalo dia tak tido....nk masak pon susah..huhuuu....kalo dia layan kartun plak, mesti nk ibu ade dok sbelah temankan...kalo ibu bangun nk pi toilet jek, mula la jerit2 mcm kene dera..adehlahai anakanda sorang intanberlian neh...layankan sajeee peel awak ;p



Tp dalam dok jerit2 tu bila ibu mintak ciom...laju jek pegang pipi ai then terus ciom...alahai, ni laaa yg buat ibu sejuk hati walopon mood superrrgerammm dengan peel baru awak sehari dua neh....tp, ai saspek dia tak berapa sihat kot...sebab badan dia kejap2 panas, tp takde la panas teruk sgt pon....pastu plak asik nk mengigit jek..tangan duaplohpatjam dok dalam mulut...rasenye gigi baru nk klua sebab ai tgok gusi dia belah dalam bengkak2....kesian anak ibu ;(


Agak2 kan...papa nk bawak kite pegi mane yea ujung minggu ni yea Qeesha? #Qeesya kenyit2 mate dekat papa ;) hihiii


Penutup....sile carik bende tersembunyi......ade beberapa perbezaan disini...sile klik gambagajah untuk lebih jelas....kahkahhh....gamba belah kiri minggu lepas punyer...Qeesha ada atas riba...yg belah kanan pulak Qeesha ade jugak...tp baru berbentuk kacang dalam tummy ibu....hihiii...
.#mood sekarang:guling2 sambil tarik rambut....waaaaaaaaaa ;(

No comments: