Feb 11, 2012

Sakit Urat ;(


Dah hampir seminggu rasenye ai dok menderita sakit urat ni....tak tahu dimane silapnye, seingat ai rase sakit tu bermula mase ai tertidur atas lantai dekat hall...sejak2 dah tua ni ai mcm alah bila baring di lantai tanpa alas...selapik blanket pon dah kira mampu menyelamatkan ai dr dapat sakit mcmni sebenarnye...tp haritu badan penat sgt...sambil tidokan sikecik ai layan drama dekat tv...sekali dengan ai pon terlena dekat situ....bila sedar jek rase belakang pinggul sgt sakit...nk bangkit pon seksa....memula ai dok saspek mybe sebab ai bejalan jauh sgt mase pegi jenjalan haritu....xpon sebab lame sgt duduk lam kete sampai sakit2 badan....tp ai gagahkan jugak bangun and still bulih gerak sana sini laju2....tap untuk harini tersangat seksa rasenye....mengalahkan org mengandung limebulan plak...huhuuuuu...eh, tp dulu memula dapat sakit mcmni time mengandung laa...kali ni ia kembali menyengat....sakit tak tertahan rasenye ;(




Tadi mase ai nk gerak pegi dapur mcm ok jek bangun laju2 mcm biase...sekali langkah mcm terkunci tak boleh nk gerak dah....sampai keluar ayaq mate dah neh tahan sakit....nasib baik inchik hasbie ade dekat rumah...kalo tak ai tak tahu la nk wat cemane....lame jugak sakitnye, sampaikan ai request nk amek ubat tahan sakit...lepas jek telan ubat tuh terus boleh gerak cam biase...tp kejap jek pun...dalam duatige jam gitu...lepas tuh sakit tuh kembali semula....ai rase mcm nk kene mengurut jek badan neh....yea laa, mase dalam pantang lepas bersalin dulu ai mane ade urut2 bagai ni....nyesal pulak tak mengurut dulu...walopon besalin czer rasenye better mengurut la jugak tang kaki ker atau mane2 part yg tak berkait dengan tempat operate tuh....mymomm ade ckp suh mengurut dulu...tp ai yg tanak....sekarang baru nk nyesal...huhuuuu...dah sakit2 urat mcm ni baru terase ade benarnye nasihat mak tuh...padanmuke ai kannn...eeee ;P


Malam ni masih jugak sakit tak bekurang....bejalan pon mengalahkan org dalam pantang..nasib baik Qeesha tak meragam sgt seharidua ni, kalo tak rasenye takde daye nk melayan drama anak dara tuh yg semakin menjadi2 sekarang neh...huhuuu...Ermm...bessnyerrr kalo dapat urut badan time2 sakit mcmni....huhuuuu ;)

2 comments:

purple_lav said...

mie, rasanya sbb epidural kot. sbb sy pun sokmo kena mcm tu.lagi2 klu tido atas lantai tak dop alas.

bila tny saing2 hok amik epidural pun semua alami nasib yg sama.

hhuhuhu sodeh

myle@my said...

eh....gitu ko...
ermmm...siye la ko sep2 ibu2 mcm kite neh kann...
kesan dr besalin kekal betahun2 sakitnye...huhuuu ;P