Feb 28, 2012

Penderaan Kanak-Kanak di Taska Permata Kota Masai



#Ini la yg buat ai dalam dilema nk bg org lain jaga anak....huhhhh!!!
Siapalah manusia yg tak berhati perut sampai sanggup buat pekara mcmni dekat budak2 kecik yg tak tahu apa2 ni....kalo nk berniaga sekali pon...jangan nk pikir pasal keuntungan saja....kesian dekat budak2 ni...ai memula dpt video ni rase tak sanggup nk tgok....rase sedih sgt walopon bukan anak sendiri....kalo lah ai dapat setan2 duatige ekor yg dok sedap bergelak2 tuh..mau ai kerat patbelas campak dalam kandang rimau..bia tau rasa depa *mood...G.E.R.A.M!!!
 


Uols tgok laaa...sampai hati depa buat budak2 ni mcmni...ai rase mcm nk jek pergi jumpe owner taska ni...berbungkus sampai nk gerak pon tak boleh...apa lah daya kanak2 kecil ni kan, tido xsebebas yg sepatutnya....


mak..ayah...tengoklah apa yg mereka buat kepada anak2 kita....walaupun mereka bukan anak saya..tapi saya benar2 gerammm dengan sikap dorang semua ni....berbaloi ker bayaran yg dibayar setiap bulan kalau anak2 kita dilayan seperti ini....kesian mereka...tak tahu apa2... ;(


Apa salah mereka....sehingga mereka ditidurkan sebegini...


Tak cukup lagi...sehingga mulut di tampal tape begini...


apa pulak nasib si comel ini???

Jommm kawan2...kita sama2 bertindak!!! sebarkan dan dedahkan kelakuan kejam mereka....ini info yg saya rasa patut dikongsi bersama :
 Video ini dikatakan berlaku Taska Permata KOta Masai sekitar December 2011
~Minta kerjasama saudara/saudari untuk sebarkan rakaman ini supaya :
1) Rakaman ini sampai ketangan ibu bapa,saudara atau sesiapa yang mengenali kanak2 di dalam rakaman ini
2)Rakaman ini dapat disahkan kebenaran atau kepalsuannya (utk mengelakkan sabotaj)
3) Keluarga kanak2 ini dapat mengambil tindakan yang sewajarnya bagi membela nasib2 kanak2 ini (jika didapati benar)
~Terima kasih kepada keperihatinan semua.Hanya ALLAH yang mampu membalasnya.

2 comments:

mrs.spicy said...

sedihkan..farah nangis tengok=(

myle@my said...

A'ah...sedih sgt
sampai hati mereka ;(