Feb 13, 2012

Kata kata Emas Daku ;)



Baru sebulan lebih kot rasenye post story pasal tukar produk kecantkan Safi Rania Gold neh.....selepas sebulan kulit muka ni kecurangan dr Sendayu tinggi, sebab kononnye pakai ST tuh muke tade perubahan sgt....still same jek takde pon orang tegur kulit ai cantik....kahkahhhkahhh....mybe sebab tu kot...niat pon dah tak suci...hehehe...tade laaa....ehh!bukan memang itu pon idaman setiap wanita kan...nama pon pilih produk ke"cantik"an...sure nk kasik muka jd cantik...#padahal rahasia air wudhuk tuh lg penting kasik muka berseri2....ouhh...itu semestinyeee....tp kite2 ni banyak tercemar dgn noda2 dunia.....tak mengumpat pon dengar org mengumpat tetap jugak berdosa....takpon terkomen dekat fesbuk sampai tersakitkan hati orang lain...pon tetap berdosa jugak....entah org maaf ke tidak silap kite tuh....erkkk...melalut kelaut pulak ai neh ;P


okehh...okehh...kesimpulanye after sebulan menggunakan produk neh....kate kate emas ai adelah "Selamat Tinggal Safi Rania" takde laaa emas sgt pong...hehehe....Tersadai laaa satu set malam siang yg belom luak pon lagik....nk campak dekat sape pon tak tahu...ade sape2 nak tak???pm ai cepat...ngehngehhhh ;P
belom pon habes beratus duit melebur...nasib baik awal2 kulit dah protes tanda tak sesuai....jerawat naik beketul2 tak dapat nk dikawal sehinggalah ai terpaksa rembat pencuci muka inchik hasbie untuk sementara waktu sehingga ketemu produk baru yg sesuai....mase pakai ST dulu muke suci jek xde jerawat...tp dengan Safi Rania ni ai jd konpius plak...ker kulit muka ai kembali muda remaja...sebab jerawat yg keluar tuh jerawat zaman ai mude2 remaja dulu....jenis jerawat yg besar pastu xde liang...so susah nk picit....sakit bedenyut2....menderita okeh...sampai inchik somi pon tegur "kenapa muka ade jerawat ni" hohhh....mau tak perasan kalo jerawat tu cantek jek dok betenggek dekat atas hidung...dah la hidung ai mancong...kahkahhhkahhh ;)

Huhhhh...ai ingatkan bile bertukar produk ni muke akan berubah dr cantik sikit kepada cantik banyak laaa kannn...#nk jugak ckp muke dia cantik...ape laaa pompuan ni....ok ai sedar diri ai memang cantik..sile lempang lajulaju....last2...muka ai berubah jadi cantik sikit jek....pakai produk ni masaklah dia pasal jerawat jek....tp kulit memang jadik lembut plus tegang sgt...yg tuh ai suke..tp bab jerawat tuh yg buat ai rase tak suke laaaa....bayangkan kulit muka tegang tp ade jerawat...besinausinau jerawat jadiknye mengalahkan sportlight....huhuuuu.....kesimpulanye, ai xkan jd cantik mcm rozita cik wan pon...sebaliknye jadik mcm tokwan rozita cik wan tuh...hahaha ;P

tp kannn....dr dok bergosip2 dekat fb dengan teman seperjoyahan.....alah bukan bergosip pasal nk fitnah orang pon....bergosip pasal..eh, cemane muke sipolan tuh bulih berubah jd cantik..blablablaaaa....kang memuji namenye tuhhh....tak dose kannnn....pastu si teman ni plak jenis caring...sharing is caring katenyeee....terus ai rase terhasut.....nak cantik punye pasal.....dah gugel2 pasal VCO ni kan....terus rase tak sabar tungu inchik hasbie balik keje...hahaha....nk gosok2 siket....ngehngehhhh ;P


 nk try laaa....sume pakat dok kate amek supplement ni bulih buat kulit cantik.....tengok testimoni pon mcm nk pecaya gitu....sebab yg jd testimoni tu bukan dikalangan artis2 yg dah sedia cantik....so terpengaruh lagi kuasadua...hehhee ;P


yg neh plak untuk sapu dekat muka....harga pon berbaloibaloi....rasenye petang ni pon dah boleh pergi survey kannnn inchik suami???hehehe ;P 

No comments: