Jan 16, 2012

Hari Kejadian ;P



16January2012........Ermmm...hari ke"jadi"an ker atau hari ke"lahir"an???hehehe ;P
apeape je laa...janji hari ni adelah hari penting bagi ai....tarikh keramat lahirnye seorang lelaki yg telah ditetapkan untuk menjadi teman hidup ai...sehidup semati...amin... insyaalllah ;)

Selamat Hari lahir buat kesayangan inchik hasbie.....semoga dipanjangkan usia serta dimurahkan rezeki kita sekeluarga....moga dipermudahkan segala urusan dunia dan akhirat....usia makin meningkat ni rase macam perlu tambah ahli keluarga plak kann...hehehe....harini takde kek besar or tiup lilin plus belon bagai...haippp...orang lelaki tak macho tiup2 lilin neh...betul takkk...lagi macho kalo bulih bawak ai dengan kesayangan kechik pegi makan2 dekat tempat2 besst....tapi ai plak rase nk merase kek sedap dekat resepi rahsia.....hehehe...ehh...ni sape yg sambut besday sebenarnyee???ekekeke ;P

Ok...tahun ni punye besday adelah tade hadiah"titik"!!!sebab ai tade duit nk beli hadiah untuk you.....lagipon kalo ai beli pon...pakai duit you jugak pon....tak bess ponn...hehehe ;P tunggu lah nt ai dah ade keje pastu gaji mahal beribu riban [#yg  ini tak tahu bila....sebab memang tak penah mimpi pong...ngeee~~~]...gerenti ai belikan you motobike idaman you tuh sebagai hadiah besday...hehehe ;P

Dah lah...taknak cerita panjang2....malam ni jangan lupe bawak ai dengan kesayangan kechik klua dinner.....harap plan semalam tak berubah yerkk!!!ai nk pegi puncak hokehhh....sebelom tuh pegi dekat resepi rahsia dulu...kehkehhh ;P

No comments: