Dec 2, 2011

Mysuperrrrmakkkkkk ~58 ;)


Selamat hari jadi mak...semoga mak dipanjangkan usia...
dipermudahkan segala urusan..diberkati olehNYA di dunia dan akhirat.....
terima kasih kerana sudi menjadi bidadari terhebat untuk kami semua ;)
kami sayang mak
#hug

Hari ni 2Dec....sedeh pulak rasenye.....teringin sgt nk ciom mak ;(
hari ni hari kelahiran mymumm yg ke58.....#mak!!!orang sayang mak sgt2...hukhukkk ;(
rase mcm nk terbang balik rumah mak saat ni jugak.....tadi kol mak wish besday dekat dia....ai plan memang nk balik minggu ni....tapi inchik hasbie keje...tak bleh amek cuti dah...sebab cuti memang dah pulun habeshabes baru ni....so sgt rase terkilan sebab tak dapat peluk mak n ciom pipi mak....mase wish tadi ai plak yg sebak2 sampai kua air mate....tapi mak hepi2 jek sambil gelak2 ckp esok dia nk pi kolumpo....pegi ramai2 ngan kawan2 dia...kaklong pon pegi same....uihhhh...bejalan saje keje depa...mentang2 la cuti skolah....bessnye kalo ai pon bulih join sekali....dah lame tak pegi kolumpo....huuuuuhuuuu....bukan dah lame tak pegi kolumpo jek...dah lame tak pegi jalan jaoh2 sejak2 inchik hasbie keje dengan jadual baru ni....mencikkk ;P....#harap2 plan pegi pangkor enibersery nt tak kensel la yeakkk....kalo tak ai nk merajuk patplohharitidolua...hehehe ;P

Tapi kalo tak balik minggu ni pon ai nk hasut jugak inchik hasbie balik kg bulan ni...tak kiraaaaaaaa...nk balik jugak.....bleh plak main paksepakse...hehehe....ai ada banyak agenda dalam kepala ni....igt nk buat suprise dekat mak....macam ai buat seprise celebrate aniberseri mak ngan abah mase kenduri adik ai kawen arituh....mak ngan abah sambut aniberseri yg ke 43tahun....wahhhhh...kagummmmkagummmm!!!! #mane laa kakak aku tak upload2 pon gamba mase seprise tuh...nyesal tak snap pakai kamera sendiri...huhhhhh....mase tuh mak terharu sampai kua air mata...mak kate selama 43tahun kawen ngan abah mak tak penah merase dapat potong kek ulangtahun kawen....huhuuuu....kesian mak...bukan sebab abah tak romentik...mybe abah segan kot....sebab sepanjang umur ai...ai tak penah tgok abah tengking or marah2 mak...gaduh pon tak penah depan ai ....mungkin kalo depa gaduh pon tak tunjuk depan anak2 kannn....tak mugkin la kot kalo tak penah gaduh laki bini...eeeee....sedang lidah pon tergigit....inikan pulak suami dengan isteri....hehehe ;P....#oke...terase ouhhh ;P

Bersempena hari jadi mak hari ni...ai masak sayur lemak labu tuk lunch tadi....sedappppp....makan dengan sambal belachan terbaeeekkk yg mak kirim dr kampong lastweek....adik ai balik kg...so mak kirim sambal belachan....dengan labu yg ai sayur tu jugak...pon mak kirim dr kg...hehehe ;) memang feelling dok kg laaa makan lunch td....masak lemak yg kuah dia kaler putih mcm kuah laksa tuh...ai sukeeeeeeeeee ;P

No comments: