Dec 18, 2011

Gersang ;P

Wahhhh!!!
ape kes tajuk hot membahang petang2 ni kan...hihiii....oke....neh bukan nk story pasal tuan tanah yg gersang...tuan tanah oke2 sajek..cukup makan pakai...sebab tuh gemok gedempong sekarang sampai inchik hasbie dah tak larat nk dokong....dan sedar diri pulak ai pon dah tak mintak didokong2 lagik....tggu la dapat anak lagi sorang...hope to kurus balik like zaman dolu2...wahhhhhhhhhh....indahhhh....#sambil pejam2 mate...bayangkan diri sendiri kurus meremping...hahaha....mampu kerrr???

Eh..apesal citer pasal kurus plak kan....ni hahhh...nk cerita pasal satu hidupan alam dekat dalam rumah ai neh.....kesia sgt....dah cube sedaya mungkin nk selamatkan pokok bunga kesayangan inchik somi neh....tapi tak terdaya ahhh....nak jugak dia kering gersang dalam vase tuh....dulu2 cantik jek hijauuuu sejok mate memandang....walo seharian tak nampak pokok dok dalam rumah...layan tgok bunga ni...sejuk rase mate ni....sekali ko dah nk mati.....nasib la ko dapat tuan yg tinggal atas kayangan takde sinaran cahaya matehari kannnn...matik la ko!!!!



inchik hasbie la ni....nk sgt bela pokok ni....kesian dia dah nk matik.....sedih ke sayangkuh...nt ai beli bunga baru....tp bunga pelasetik jek...takyah susah2 nk jaga bagai....duduk la ekou disitu....takde menderita nk carik cahaya matehari...ai bagik cahaya lampu sudeh....hiiii ;P

No comments: