Dec 9, 2011

Checkup setahun ;)

Semalam pegi checkup budak kecik neh dekat klinik ibu dan anak.....rase lame plak tak pegi klinik ibu dan anak dekat penang neh...yea laaa...last pegi dulu pon mase injection 7bulan kot...lupe dah, sebab last amek imun tuk dia arituh, ai tumpang klinik ibu dan anak dekat kampong...hihiii....kali ni budak neh kene injection tuk setahun...imunisasi MMR...menanges punye lah beria sampai air mate berjurai2...basah abes pipi....mase nk timbang berat pon dia dah stat nanges ekceli...aku pon lupe...mase nk timbang tuh, pegi baringkan pulak dia atas penimbang tuh....tetibe lupe anak dah bulih duduk...dolu2 mmg lah nk kene baringkan dia mase nk timbang berat tuh....menyesal plak bila tgok dia menanges teruk mcm kene dera dekat klinik tuh....misi2 pakat pujuk pon dah tak jalan...lagi kuat dia jerit ade laaa....ishhh..isshhh....manje betul budak kichik neh...hihiii ;P


checkup semalam....berat naik sket walopon kurang makan....ni mesti kes sebab kuat menyusu....berat Qeesha 8.8kg....tinggi plak 72cm...ni tak sure betul ke tak...sebab mase misi tuh nk ukur panjang badan dia....dia bantai menanges tanak baring dalam dekat tempat ukuran tuh...paket mengelepar sekali...hahaha...terbaeekkk lah anak ibu...huhuuu ;P


disebabkan mood Qeesha mase lepas checkup tuh tak gud...papa belanje ibu makan prosperiti dekat giant...pegi giant nk carik POP [plaster of Paris] tapi nanhadoooo....mane nk carik lg ehhh....pusing2 carik barang tak jumpe terus singgah mekdi jek...hehehe...jaoh bebenor menyimpang dr matlamat sebenar....apeapepon...sgt sedapppp....nyummnyummm!!!! nak lagi bulihhh????

No comments: