Nov 2, 2011

Penangan Bola Besar


Yesss...gara2 bola besar itu ia buat tidur saya tidak lena....anda bagaimana?????hehehe....ni gamba yg ibu snap kol 3am oke...gara2 papa belikan saya bola besar itu, saya tidur sampai termimpi2 pasal bola tu nk kene curik dengan abang2 dekat luar...eh, ibu belom cerite ek yg dekat rumah saya ade dua orang abang sepupu saya yg datang jalan2....seronok sebab setiap hari ade orang nk dokong saya...takde laaa asyik dok jek lam kete mywee saya yg tersangat la besss itu...hihiii ;)


Bila lewat2 malam saya terbangun dr tidur...cume ibu je la yg sudi layan saya....papa syok jek tido walopon saya cakar2 muka papa....tapi papa tetap tak bangun jugak....sambil2 ciom pipi saya sambil mate pejam and tido semula...papa cakap dia kene tido cukup2 sebab nk bangun pagi then kene pegi work carik money banyak2 untuk saya ngan ibu habeskan...hihiiii ;P


Ini la bola besar yang papa belikan untuk saya tu....memula ibu ajak papa pegi survey karpet dekat kedai uncle pakistan tu...bile kua kete saya terus aim ape2 toys yg sesuai untuk saya...ade banyak sgt car yg comel2....tapi mate sy cume tertumpu pada bola ni jek..walopon dekat rumah saya dah ada banyak bola...tapi bola yg besar gabak macamni takde lagi...lalu saya terus mengoda2 papa supaya belikan bola ni untuk saya....seploh hengget jek pong...itu pon papa mintak kurang lagi 5hengget ngan uncle hidong panjang tuh....tapi gagal sebab uncle tu cakap itu harga sudah banyak murah....hehehe...papa have no choice....kene beli jugak sebab sy dah aim 100% saya akan dapat bola tu....


bila tido malam tu saya terbangun and tercari2 bola besar saya...samapi ibu tak boleh nk tidor sebab layan saya walopon mate dia dah ngantuk sgt2....last ibu peluk saya letak bawah ketiak dia plus himpit ngan bantal...saya pon sambong tido balik.....esok nye bangun main lagi bola besar tu....hihiii....
kualiti gambar hampeh...sebab ibu snap pakai henpong cap ayam dia....si vivas dah selamat terjum lubang jammm#$&....kesian ibu....ibu pong tak cerita jugak pasal henpong dia kene telan ngan jammm kannn...hihiiiii
sedehhhhh ;(.....ibu harap papa dapat bonus lg ujung tahun ni...winkkk...winkkkk!!!!

No comments: