Nov 29, 2011

Ikot papa pegi rumah kawan dia ;P

Budak kecit neh bangun kol 6am lagi harini...orang sebok bangun solat subuh dia pon sebok lah jugak nk berjemaah besame2...gamba bugil sebelomdimandikan...tuh laaa...sape suh bangun awal2 pagi...kalo ibu jadik awak, sure ibu tido lena2 jangan bangun lagi...huhhhhuuuu....syiokkkkkk tauuuuuuuuu ;P


after mandikan dia tetibe inchik hasbie ajak kua g sedut udara pagi tepi laut...konon nk tggu matehari kua tepi laut...hahaha...bajet korea pulak laki maik ni noks...huhuuu...alih2 kua rumah jek dah nampak pong matehari terbeliak dok suluh weols....hehehe....alahhh....matehari dop tggu doh kami sapa tepi pata nuh dulu....dah alang2 kua tuh laju jek ajak inchik hasbie pegi mencari rezeki dekat sebelah masjid bayan baru...dekat situ ade jual kuehmueh and nasik lemak sedap...dah lame tak pegi sana sejak2 ade anak neh....merase la seketol dua nasik lemak...habes tepu sudah dalam perut neh...eeeeeeeee ;P

lepas brekpes tuh...pegi la lepak2 tepi laut amek angen and buang angen sedas dua...hehehe....tetibe inchik hasbie ckp nk pegi jumpe kawan dia....memule ai tanak ikot...sebabnyeeee...ai tak bajet pong nk sampai ke georgetown dengan fesyen sebegitu sempoi....alal2 nk pegi pasar jek...Qeesha pon ai sarung baju tido jek...sebab bajet balik umah nt dia akan tido balik....inchik hasbie kate nk pegi kejap jek...so ai ikut laaa...bajet nt tak kua kete la kannn....dok jek lam kete...sebabnye dia jumpe kejap jek pong...huhuuu ;P


jenuh dok pusing satu bandar carik umah kawan dia last2 jumpe jugak....adoilahaiiiii....dari kate nk stay jek lam kete kan....sampai2 jek buat ai teruje nak naik ke rumah beliau....kawan la sgt kannnn ;P #okeh ai sedar diri sangat selekeh dengan muke tak pakai bedak pong...hhuhuuuu...percubaan letak gambar penuh sebab dah yakin sgt diri kurus melidi tak gemok dah...hahaha...terkini 55kg okeh...bulan lepas berat ai 60kg....mintak3 menten lah lepas neh...itu pon kalo lemak nasik lemak td kua balik jadik baja...hehehe ;)


bajet nampak lagi kurus selimmelidi amek gamba pose macamni....eeeee ;P
agak2 uols rumah kawan inchik hasbie neh nampak macam dekat muzium kannnn...hahaha....#sayang!!!sejak bile u jadik kawan dia neh???cemane ai bulih tak tahu pong.....erkk!!!


pepagi dok lam rumah gini buat ai rindu nk balik kampong....sejokkk jek ;P


ouhhh...rumah kawan dia dekat sini jek.....hihiii :)
#Eh...apesal tetibe rase diri gemok lagi....oke...sile jangan senyum macamni lagi lepas neh.....nge~~~~

2 comments:

purple_lav said...

tak de lah gemuk mana pung.gemuk lagi saya!waaaaa

myle@my said...

huhuuu...
time kasih sebab bg kate2 memujuk macamni ;P
orang2 mcm kite sgt memerlukanyeee...huhuuu
;)
awak pong nampak macam dah kurus laaa....caiyokkk....ayuh kite teruskan usaha untuk terus hapuskan lemak2 durjana tuh...hehehe ;P