Oct 22, 2011

update lagi: yes, she is died ;(


Tak tahu la kenapa perasaan ni masih mahu menafikan cerita ni....padahal siang tadi inchik hasbie ada inform dekat aku yang adik yue yue ni dah meninggal...pastu aku plak still dok gugel2 info yg ade mengatakan bahawa berita pasal adik yue yue meninggal tu salah....so, fakta yg sebenar adalah tepat....
dia dah meninggal dunia ...sad ;(


ibu bapa yue yue....apa laa agaknya perasaan mereka sekarang...seketika cuba meletakkan diri pada situasi mereka....penyesalan yg amat...dan mungkin tidak mampu memaafkan diri sendiri atas apa yg berlaku...pastinya timbul rasa terkilan....kalaulah aku tak biarkan anak aku keluar....kalau lah aku tak leka....kalaulah aku awasi anak aku...namun segalanya sudah tersurat....pergi jua little angel ke syurga.....



God bless little Angel, You are free from the heartless people who don't deserve to be called human beings who left you to die, You are now safe, no longer in pain and are at peace in the arms of the Lord. May you forever be remembered...

No comments: