Oct 19, 2011

Rambut cantik ;)

Hyeee....Qaleesya lagi kali ni....ibu malas nk hapdet belog pasal ceriteceriti kami....so Qaleesya amek peluang mao inteprem lagi dekat sini...hihiiii..... ;P


nk cerita pasal rambut.....tajuk rambut cantik tuh takde kene mengena ngan rambut Qaleesya pong....ibu kate tanak Qaleesya bajet cun sgt...hahaha....so rambut cantik tu cume idaman ibu jek....bab2 berangan ibu kate bagi dekat ibu cukup laaa....Qaleesya takleh menurun peel neh...ekekeke ;)



alah...Qaleesya layankan saje penyakit ibu tuh....janji ibu jaga Qaleesya setiap hari servis konpem tiptop ;P
bangun pagi2 lagi dah kene mandi pastu main buih banyak2 then syampu rambut jugak sebab nk kasik rambut jadik cantik macam yg ibu nak tuh....lepas mandi lagi kene letak bedak banyak2...tambah ngan losyen lagi....sebab tu orang suke sentuh kulit Qaleesya yg gebu dan smooth ni....see, penyakit perasan ibu datang lagi...muahahaha ;P


nampak tak....rambut Qaleesya cinonet lagik....kengkadang ibu sepit jugak....sampai ade satu hari ibu bawak Qaleesya pegi pasar ade sorang makcik tegur macam ni hahh..."aloh laaa...sepit rambut duo tigo lai" Qaleesya nampak ibu senyum jek...tanak citer laaa ape yg ibu ckp dalam hati kan..konpem bedose free jek nanti...eeeeeeee ;P


ibu cakap tak saba nk tggu rambut Qaleesya panjang macam ni....nanti bulih tocang sesuka hati bemacam2 pesen....bulih letak sepit banyak2 jugak....tapi rambut Qaleesya ni jenis yg halus....nipis pulak tuh....menuru gen papa ngan ibu laaa...dua2 pesen rambut sama...tapi konpem la rambut ibu lagi cantik...hehehe ;P


Qaleesya pon tak sabar nk tggu rambut ni panjang mcm kakak yg comel ni....cantik kannn..kannn ;)



cukup cukup lah membebel yeaa....tataaaa!!!

No comments: