Aug 14, 2011

Terhiris

Cerita sedih di bulan Ramadhan...^__~
pedih terhiris lantas terluka terus menangis...huhuuuuu....ni semua angkara cik kerang!!!!!alkisahnye semalam adelah hari berbuka puasa hanye ditemani si kechik kerana inchik hasbie adalah balik lambat...so just keluar berdua pegi bazar...buat petama kalinye pegi bazar ramadhan bawak anak kechik...hohooo...mencabar sungguh...bila budak kechik tuh buat drama air mata dalam sesak2 dengan orang ramai....terus laju2 beli apa yg patut dan boleh dibuat menu berbuka....yg bejaya dibeli cume kueh akok yg sgt sedap walopon tak berkedut....dan boleh beli lagi laa lepas ni...nyesal beli sedikit sebab bajet takut tak sedap mcm yg selalu dibeli sebelom ni....menu kedua sambal bilis n ayam percik....then terus balik sebab si kechik dah rancak bikin konsert...huhuuu...penat berdokong sebab mogok takmo dok lam stoller...huishhh....ngengada laaa awak ni ;)


Balik rumah plak terhegeh2 nk rebus kerang....mase nk potong serai tak tersedar terhiris tangan....adehhhh...meleleh2 kua darah...aduhai darah banyak benar kamu kua....mentang2 laa lame tak keluar dr badan aku....sekali jumpe lubang terus laju2 pakat nk tengok dunia.....memula panik sebab nampak agak dalam, dah gaya ayam kene potong pon yea jugak....terus kua air mata walopon takde la sakit pon time tu....situasi panik beganda2 bila bledding makin kuat...walopon telah dibalut pakai kain lampin anak...sebab panik sangat kan...tak nampak sudah kotak tisu atas peti ais....huhuuu...takpe laa nak...awak pon a tak pakai kai ni...untuk bakal adik2 nt kite beli baru jek...hihiiii....eh!!!banyak benar darah kua...merah jek kaler mcm cantik..eeee....tetibe ade idea nk letak tgn lam fridge...terus beku si darah...nasib baik pendarahan berjaya dibehentikan...kalo tak mao pengsan sebab banyak ilang darah....


see...comey jek sel darah kite kan....nasib baik darah tak kua bulat2 camni....kalo tak memang sah laa mak pengan sebab suke nk tgok darah kua comey2 gini...hahaha ;)....mase luka tu da hampir kering baru lah terasa sakitnye....bedenyut2...terus sambung nangis lagi....sambil peluk anak....nk peluk laki, laki takde sebab belom balik keje...nk kol bgtau kang tak pepasal pakcik tu tak senang nk buat keje yg menimbun katenyeeee....sebab tu kene balik lambat...hukhukk!!!!si kechik pulak mcm aneh2 jek pandang ibu diye nanges....terus rase malu kejap....eeeeee


Jari telunjuk yg terhiris....oh yeaa!!! itu bukan tangan aku....itu adalah tangan lelaki mane entah....tak boleh nk uplod gamba sendiri...sebab lately servis kemera kurang mantop...so gugel2 saje.....kua gamba tangan usb ni....cute...hihiii ;)

pesanan penaja: Luka ditangan nampak berdarah....luka dihati tak siapa tahu...fikir2kan....tettttttttttt!!!!

No comments: