Aug 14, 2011

Oooo...Darahhh "O"


Haishhh....entry berdarah lagi....harus ramai cik cik ponti skodeng belog mak seharidua ni...sebab ada aroma darah saje entry kua beketol2...hihiiii.....erkkkk!!!mane aku nk nyorok ni..harus tak bukak blog malam ni...eeeeeeee...dasar penakut.....hati tikussss kate mak aku...ngeeee ^_T

Sekarang ni susah bebeno nk ngupdate belog....sebab seketari kecik aku tu rajin sgt berebut....nampak je aku on lapetop haaa mule laaaa laju datang dekat ibu....sebab nk men pesbuk jugak...nk kene tunggu dia tido dulu  baru bulih nk mengadap plus chitchat bagai....tapi dah bile dia tido aku pon join tido....so alamat memang tak menyempat laaa nk gusip2 omaknye aihh di bulan pose ni....alah...begusip pasal menu2 bebuka jek pong....tak koser nk topup dosa nk ngumpat pasal orang...baik malam2 baca Quran plus bezikir dr dok menambah dosa yg begunung2 tuh....aminnn...aminnnn.... ;)

Eh...ni nk citer pasal darah ke pasal dosa ni?????hehehe....alahaii...hahh..jom..jommm...moh kite summerise pesonaliti pemilik darah jenis "O" ni....nk bukak rasier sikit...hohoooo ;P
ate katenyeee pemilik darah jenis O ni:
@Setia....maksudnye jenis setia dalam bab ape yea....emmm....rasenye yea laaa kot...setia pada TUHAN yg satu....Setia pada inchik suami yg satu jugak....setia dengan blogspot ni jugak...dr memula berbelog ghope ini la jugak belog mak...haruuuu...huhuuu....pastu ape lagi ek....setia ngan famely n kawan2....setia ermmm....jaman2 kapel dolu2 tak bulih di akui setianyee...muahahaha.....cinta situ sana sini....sume mak carassssss...lalala~~~

@Yakin....haaa...yg ni macam betul jugak....tapi kadang2 sebab terlalu yakin tu adakal menyusahkan diri sendiri....contohnye, terlalu yakin mase jawab xam....kunon tanak meniru sebab yakin boleh buat kan...alih2 kene repeat paper...hahaha....yakin...alahhh...tak study pon boleh goreng ni....last2 nah seketol ko dapat....menanges air mate darah....haishhh darah lagi....tapi yakin dalam bab2 lain tu...boleh diakui jugak laaa...contoh lagi, yakin boleh survive lagi sekali g beli juadah bebuka lepas ni....yakin boleh...dapat lagi selai tudung raya lepas ni...aminnn..aminnnn ;)

@menjadi ketua....yg ni memang yea kot....sebab kadang2 sentiasa bersifat ingin menang sentiasa....nk org dengar ckp aku jek....ni dgn inchik hasbie laaa kannn....sampai kadang2 terlupa yg isteri kene ikut ckp suami...bile kene tegur baru laaa sedar diri...terus insaf....mintak ampun segala bagai...hihiii....pastu kalo zaman2 study dolu..kalo sesape penah satu geng assigment ngan aku memang lemak laaaa....sebabnye aku otometik jadik ketua tukang arah ko pegi cari bahan A..ko plak bahan B..ko plak blaaaablaaa....sebabnye aku paling benci bile assigment group ni, patploh kali meeting pon belom tentu ade hasil...buat penat jek malam2 jalan pegi pkp....semate2 nk meeting....baik aku pegi deting lagi bagus...aghaghaaa...tapi assigment memang tiptop laaa...anta ikut dateline....hihiii ;P dan kalo boleh, sekarang pon nk jadi ketua jugak....tapi memang tak bolehhhh...huhuuu

@capai matlamat...haaa...bab ni pulak....ade laaa betolnye kot......matlamat nk blaja sampai masuk U dulu....alhamdulillah aku dapat...matlamat nk kawen..ponnnnnnn aku dapat...matlamat nk ade anak n famely..alhamdulillah aku dapat....matlamat nk keje...ermmm..penah dapat dulu tp sekarang ni mcm susah sket laaa...terbatas...tp akan terus berusaha capai matlamat yg lagi satu...aminnn...lagiii ;) matlamat nk tambah anak lagi...hihiiii....mintak2 dapat laaa erkkkk ;P

@cemburu agak kuat...haaa..yg ni tak setuju okiesss....mak bukan jenis cemburu banyak....sikit2 tu ade laaaa....lebih kepada prinsip bersyukur dengan apa yg aku ada....then kalo itu dah ditentukan hak aku....aku yakin ia tetap milik aku....melainkan kalo Dia dah tentukan sebaliknya...redha saje laaaa..... ;P

@serius dalam persaingan....bab ni kurang pasti pulak....rasenye tak kot....hahaha...maen2 jek....kalo dapat tu...dapat laaa kalo orang lain dapat tu kira rezeki org tu laaaa...ade laa rezeki aku nanti...buat ape nk emo emo....stresss segala tu....lebih baik kite enjoy...janji da berusaha...kalo tak dapat tu kire bukan rezeki aku laaa, ade laaa nanti2 Dia bg lain plak....sebab TUHAN tak pernah ambek bahagian kita untuk diberi kepada orang lain....kalo tak dapat tu memang tu rezeki orang laaa....kannn..kannnn....eeeeee ^_~

No comments: