Aug 9, 2011

Nak lagi lah ;)

Gulppppp!!!!
senjak2 puasa ni tekak takde sangat mengarut nk makan bukan2....masuk time bebuka jek just makan kurma plus minum air plus kuehmueh sikit pastu terus makan nasik jek....lepas solat tu baru la sambung makan balik kuehmueh hasil belian bazar ramadhan....kuehmueh biasa2 jek.....kire boleh laaa....cumenyeee frust sebab belom bertemu lagi gerangan akok bekedut ngan kueh nekbak.....so..so.. terliur nk makan.....terase nk suruh mak pos jek dr kampong kueh nekbak mentah tu...huhuuu tak agak2 pulak kannn hehhee ;)

hari ni plak rase terliur pulak nk makan colek kerang lagi.....hari ke3 n ke4 puasa dua hari berturut2 aku rebus kerang....inchik hasbie la mengidam nk makan colek kerang.....nak beli dekat bazar memang tak laaa kannn....cer bayangkan, beli dua hengget rasenye tak sampai pon tigeploh ketol ekor kerang....wahhhh...memang kaya lahh jual kerang colek time bulan pose ni....so kite beli saje then rebus sendiri lagi puas hati....beli sebakul punyelah banyak tapi tak sampai lime hengget pon.....huhhhh...makan laaa sampai lebammmm.....sepetang dok berus kulit kerang, sampai kebas jari tangan....suci murni akhirnye cik kerang....baru rasa tak teragak2 nk makan...hehehe ;)


Ermmmm....sedapnyeee ibu ngan papa makan kerang!!!!!


 Tapi Qaleesya tengok saje laaa sambil hisap jari.....kesianyeeee ;P


Ouhhh.....ade sape2 tak pose eh!!!!!
 Jangan ponteng yeaaaa!!!! baby2 mcm Qaleesya takpe....hihiii ;)

No comments: