Aug 20, 2011

Gembira ;)

Assalamualaikum semua!!!!
Hari ni Qaleesya ngan ibu gembira sangat sebab dapat bebuka puasa bersama papa...dah seminggu Qaleesya nampak ibu berbuka sorang2, kesian ibu....makan macam takde selera sangat...*tu yg Qaleesya nampak laaa secara zahir...batin ibu tu Qaleesya tatau laaa pulak...hihiiii ;P


Besempena papa ada dekat rumah petang ni, Qaleesya bawak ibu ngan papa pegi bazar beli juadah untuk bebuka....
jomm ikut Qaleesya g param yea semua....eeeeeeee


Alamakkk!!!jalan jemm laaaa...saba yea ibu....jalan jem ni...banyaknye kete ni....Qaleesya drive arini, sebab ibu ngan papa penat puasa.....dah laa Qaleesya lesen mati ni....tak renew lagipun...kang jumpe abang pulis kene saman pulak...cemane nk balik raye nanti...hehehe ;P


Alahhh...sampai2 bazar ujan la pulok....nampaknye kene dok lam kete jek laaa ngan ibu...papa kate nt kalau Qaleesya kene ujan nanti Qaleesya demam...tak bulih laaa nk raya....papa pun pegi sorang2 beli kueh akok ngan murtabak plus nasi kerabu dekat bazar ramadhan tu....


Aiyakkk!!!pecah sudah rasier Qaleesya drive kete tak pakai kasut...hehehe...
ibu kate lepas beli juadah bebuka nk pegi beli kasut raya Qaleesya....so lepas ni bulih la drive pakai kasut....
eeeee ;P



Tunggu papa....alahai lamenyeeee papa ni.....Qaleesya da bosan ni....ibu bg bee dekat Qaleesya pon dah tak rase seronok pon....sebab bee ni maenan baby2 jek....*bajet dah besar sgt kannn ;P


Huhhhh!!!dah kematu vontot ni tggu papa....kang tinggal kan baru tauuu ;)

No comments: