Aug 18, 2011

Berbuka

Harini masuk hari keberapa dah bebuka puasa sorang2, terus lupa nk kira sebab sgt tak seronok makan tanpa berebut...huhhh....budak kechik ni jd teman kalo dia tak tido....kalo dia tido aku boleh laaa bebuka secara aman serta bahagia...kalo dia tak tido plak harus laaa bebuka sambil beriba, stendet arr tuh sejak2 puasa ngan tittle ibu ni...memang menguji ketahanan nafsu makan jugak laaa...harap2 bejaya kurus laaa lepas ni...eee

Budak ni sudah bebas dari kurungan dia...aku dah sumbat pool tuh dalam stor....sebabnye kesian bila dia jatuh tersembam menciom karpet mahal aku tuh....dah ckp dengan bapak dia banyak kali suh upgrade pool tuh kasik tinggi sket....last2 nk tggu anak sakit dl br nk terhegeh2 segala...terus aku decide tanak pakai pool dah...lapik jek toto bg dia guling2 kengkadang meneroka ke ceruk dapur carik khazanah...huhhh....kesian budak mokmok ni tersembam..nasib baik pipi tebal...tebal2 pon lebam jugak laa setepek....nanges aku tgok anak lebam...huhuuu ;) kesian awak kan Qaleesya....dah lepas ni takyah kurung2 dah...ibu bia jek awak bebas meneroka..dengan syarat lantai kene mop hari2....betambah laaa keje aku kali ni....eeeeeee


 no more pool hokehhhh!!!!

Menu bebuka harini....aku masak ni jek...ni gamba yg aritu punye...kire aci laaa..sebab kalo masak tuk harini pong gini jugak ghupe dia....hollohhh...lame sgt type entry takdop gamba...dop bessssshhhhhhhh ;P

SELAMAT BERBUKA!!!! Tunggu masuk waktu yeaaa ^-^

No comments: