Jul 19, 2011

Terkubur sudah

Baru hari ni rase senang hati nk mengadap belog...Qaleesya demam, so ati kurang senang mahu beron9 bagai....rase lebih tenang bila melayan karenah budak kechik yg manja teramat ni...wahhh...kamu,manja yeaa...ibu ingat kamu tidak la semanja ini...sebab sebelum ni ibu nampak kamu mcm indipendent sgt....sekali bila demam, huhhh....asyik nk berdokong dengan ibu jek...ngan org lain takmo dah....pakej lagi menanges ala2 yg membuatkan jiwa ibu syahdu lagi pilu ;P


Ekceli Qaleesya demam mase dekat kampong lagi.....xnyempat nk citer pasal aku balik kampong dua minggu lepas....macam megik jek, tetibe da ade dekat kampong...hihiii....asalnye xplan pon nk balik...cume aku dok tuntut janji ngan inchik hasbie...da banyak kali dia janji nk balik kampong bila weekend....asek kene pospon jek....itu yg buat jiwa mak meroyan...agaknye dia tensiii ngan bini dok meroyan plus merapu meraban, terus inchik hasbie join meroyan sampai kene amek mc bagai sebab nk hantar anak bini balik kampong....hihiii....xkesah laaa noxs...janji ai bulih balik kampong...muahahaha ;)



ingat nk balik seminggu jek, sebab kebetulan mak ada buat kenduri tahlil 100hari arwah abang....dah hampir 4bulan abang kembali ke rahmatullah....rase mcm dia ada lagi je dekat rumah..tibe2 rase rindu ;(
Al~Fatihah...moga2 roh nya dicucuri rahmat...aminnn
ok bebalik kepada cerita yg buatkan cuti aku jd 2minggu.....mase dekat penang hati meronta2 nk balik kampong....bila balik jek, xsampai 2~3hari hati da mula merindu nk balik penang....terus merayu2 dekat inchik hasbie suh cepat2 balik amek weols dekat kampong....sebabnye dok terbayang2 inchik hasbie sensorang dekat rumah...kesianyeeee.....terus rase diri adelah sangat teruk.....bila nk jadi isteri misali ni....huhuuu ;P hari2 dok suh inchik hasbie balik weekend tu plak amek weols....sekali dia kene train plak....so terpaksa laaa tunggu seminggu lagi....sgt tersiksa ba alif ta ya nun mak noxs....hahaha ;)

2minggu dekat kampong....habis terkubur sudah diet dua minggu lepas.....makan xhengat terus berat naik berganda2 dr yg sebelomnye....huhuuuu....sampai kene tegur ngan inchik hasbie....muke ai gemok....huhhhh.....tensiiii lagi....tp xpe sebab ai puas makan doyan sampai jadi gemok...hehehe hari2 abah jamu aku ngan doyan fresh dr kebun....so yummyyy!!!! gemok pon gemok laaa.....nanti kite diet lagi....eeee ;)

No comments: