Jul 23, 2011

Masalah betul la belogsepot ni ;P

Rase geram sgt sampai buat mood aku nk berbelog melayang ke laut......kenape aku tak boleh nk edit entry yg dah di publish....edit tu boleh laaaa...cume mase nk save tu...dia da tak jadi macam dulu...kalo dulu, asal typing jek terus draft auto save....sekarang ni....aduhhh....mencik laaa....tak besss laaaa mcmni.....igtkan dah upgrade santek2 lebih menyenangkan.....eh!!!korang2 ade tak kene mcm aku ni???ke aku sorang jek bemasalah mcmni.....terus rase nk berenti berbelog.....hihiii....mentang2 laaa free....ni saje laaa nk suh org pegi tuka beli domain wordpress bagai...huhhh...tak koserrr mak....buang duit je sume tuh....tuka belog baru je laaaa....janji freeeeee.....aghaghaaa....nanti jumpe kat belog baru je la ekkk.... ;P

No comments: