Jul 31, 2011

Hero Harimau Malaya putus tunang?

"Selepas kecewa dengan kegagalan membantu Malaysia meneruskan misi kelayakan ke Piala Dunia berikutan kekalahan kepada Singapura, Khamis lalu, penjaga gol bola sepak negara, Khairul fahmi Che Mat atau Apek membuat keputusan mengejutkan apabila memutuskan pertunangannya dengan Elia, 22"
[Sumber:Harian Metro, Ahad, 31 Julai 2011]

Betul ke ni?
baca dekat Metro pagi ni, Hero Idaman aweks2 malaya ni buat keputusan memutuskan pertunangannya dengan Elia gara2 gosip panas yang melanda Khairul Fahmi Che Mat apabila dikatakan mempunyai hubungan dengan orang ketiga...sape laaa orang ketiga tu ek???betul ke ada..ataupun itu hanyalah gosip yang tak berasas....sebab dalam metro ni bagitau, ni memetik dari keterangan tuan empunya badan sendiri laaa kot....

 "Dahlia bukan kekasih seperti didakwa ramai pihak.
Dia sekadar kawan dan kami tinggal sekampung.
Malah, saya rapat dengan keluarganya.
Hubungan saya dengan Dahlia tidak lebih sebagai abang dan adik"
                                                       >Khairul fahmi, Penjaga gol negara.

Hmmm...susah bila jadi orang glemer ni....gosip sana sini....aku rasa fenomena macamni lebih kurang macam kes Mawi ngan Ena dulu....putus tunang gara2 orang ketiga konon....padahal masing2 dah hilang kepercayaan dan hati dikuasai perasaan cemburu....sabar je la deknon yea....dah suratan....tapi sedih laa kan sebab dah bertunang....putus tunang ni bukan macam putus cinta ngan boipren....kalo setakat putus cinta tu tak ada laaa terasa sangat pon kekecewaaan....lagipun ia tak melibatkan keluarga kedua belah pihak....bila dah bertunang ni lain la sikit....eehhh...macam ada pengalaman pulak aku ni...hehehe apapapon doakan yang terbaik untuk mereka ;)
[naik mencanak laa saham pakcik Apek lepas ni]...huhuuuu!!!!

No comments: