Jun 19, 2011

"Selamat hari BAPA"

  Masuk jua mengadap arini besempena hari istimewa para bapak bapak di dunia.....selamat hari bapa di ucapkan buat semua yg bergelar Ayah...Abah....Papa...daddy....Baba....dan seangkatan dengannya....Tanpa mereka siapalah kita....Semoga menjadi bapa yg hebat dan Terrrrrbaekkkkkk ;)

 Kami juge punye bapa yg superduper hebat ;P

 Papa...
Qaleesya doakan papa dikurniakan kesihatan yg baik sentiasa....semoga dapat menjadi papa yg lebih hebat buat ibu ngan Qaleesya....syukur sangat2 sebab dapat memiliki papa yg amat2 penyayang mcm papa....ibu ckp stok lelaki mcm papa da bekurangan sekarang ni....so Qaleesya terus rase bangga sebab dikurniakan papa yg hensem lagi kacak sehingga mengalahkan Seth Tan yg dekat dalam tv...yg ibu dok ngadap hari2 tu, sebab ibu amek feel nk jadik mcm Nora Elina...walopon Qaleesya tahu itu mustahil ;P....
papa...
ibu kate kalo puji papa lebeh2 nt peratusan untuk papa belanja ibu mamam geeseebee dekat mekdi mungkin tercapai harini....Qaleesya wakil utk ibu jek....sebab Qaleesya mane bulih mam pon...cukup sekadar tengok ibu ngan papa mamam sambil2 geget jari je laa....ibu ckp dia taktau nk beli hadiah ape untuk papa....pasal hadiah nanti2 la kite diskas erkk....neway, ibu ngan Qaleesya nk wish "selamat Hari Bapa" buat papa...moga esok mampu menjadikan hidup kita lebih baik lagi dr hari ni ;)
we love yu so much papa!!!


Tak lupe buat Tok Abah...
ibu ckp tok abah adelah abah yg paling terrrbaik dekat dalam dunia ni....tak ada galang gantinya....tok abah adalah sorang abah yg besss...spoting yg amat....Qaleesya syg tok abah.... ;*
Abah...
semoga dikurniakan kesihatan yg baik....terima kasih kerana menjaga orang sehingga menjadi sege'de ini....bila da kawen n jadi ibu...baru la orang rase,betapa beratnye tanggungjawab menjadi ibu bapa ni....baru dapat sorang anak kepala dah pening dok pikir mcmane nk didik anak supaya jadi anak yg baik...bila pikir abah mampu menjaga serta mendidik anak2 sampai sepuluh orang....ia buat orang jadi kuat...lebih besemangat nk tambah anak lagi...hihiii
Abah...
Orang sayang abah sangat2....orang tahu..abah dah banyak bekorban selama membesarkan orang dr kechik sampai habis belaja then da kawen sekarang ni....abah xpenah putus bekorban untuk orang....abah da menjalankan tanggungjawab yg sempurna mendidik orang menjadi anak yg baik....if orang jahat nakal sekali pon itu bukan salah abah....abah da buat yg terbaik untuk orang....tp orang tetap degil dan tak dengar nasihat abah...suka sgt bertindak ikut perasaan sendiri....apapun, orang belajar dari kesilapan...terima kasih sebab xpenah putus memberi orang semangat dikala orang dalam kesulitan....hanya abah tempat orang mengadu....terima kasih abah ;) "Selamat Hari Abah" orang sayang abah ^___~

# Tak lupe juga Al~Fatihah buat abah mertua saya...walopon xsempat mengenali beliau...saya tetap mahu berterima kasih kerana membesarkan anak beliau aka lelaki yg menjadi suami saya sekarang....tanpa arwah abah...saya mungkin xjumpe dia....Dan Alhamdulillah...terima kasih ALLAH sebab menganugerahkan lelaki2 yg terbaik dalam hidup saya.........tanpa mereka siapalah saya....Syukur ;)

No comments: