May 31, 2011

Sape Dah buat ni ;)

Hohhhhh....gamba dibesar gabakkan supaye senang korang nk skodeng profile pesbuk haku...hehehehe.... ;P


Eh...sape da penah buat ni??bukan akaun pesbuk ye korang2...kalo akaun pesbuk memang aku tau laa sume ade....hohhh!!!hazab bebeno la sesape yg nanhado mendealah ni kannn...sebabnyee zaman sekarang ni...nenek yg bongkok tigaploh pon da ade pesbuk....walo dudok dekat ceruk dunia mane sekalipon....kengkadang okey jugak laman sosial mcmni....tu pon kalo xdisalahgunpakai laaa....silap2 bulih jejak balik boipren lame...eeee ^~*


Eh..melalutkelaut dah mokcik neh...ermmm sape da penah buat ni tu maksud aku "profile banner" dekat kitenyer profile pesbuk tuh....macam aku letak gamba budak mokmok tuh ;)


bile dah buat mende ni kan...terus rase...waaaa...hati bebungbunge ^___~


padahal orang lain da lame buat....aku je yg baru trhegeh2 nk cube...huhhhh..ade ku kesahhh????


janji mypesbuk banner da jadik klon banner blog haku....sukesukesukeeenyeee..... ;) lalala~~~~










sile add aku yea korang2....emmm, dulu penah letak badge pesbuk kat sini,tp mase dok ngedit2 blog tuh tetibe sume widget dah ilang kemane pastu aku da malas dah nk add balik...so kepada yg berminat nk jadi kawan siber saye sile laaa add yekk ;)


maap lerr...ade part yg terpakse kene blurrrkan....ai kan perasierrr...ade sesape nk tahu sgt rasier or kisah idop ai..silee laaa jd kawan pesbuk ai...kite keppochiii sesame....hehehe pastu kalo xpuas hati jugek...yea laa da add ai tp still nk tau jugak pasal kaum kerabat ai kannn....add jek sepupu sepapat ai yg ado kat friendlist tuh....hahaha ;)...gurau jek yeaaaa....add ai saje cukup lerrr....sebab ai memang kesah kalo ade yg tetibe kua mutual frenz diye..alamak!!!!da macam kaum kerabat haku plak, terus konpius gitewww..muahahaha....jgn la desperate sgt yeaaa korang2...eeeee **hukalossss!!! terase yea deknon.....uoachhhh....opssss!!!aku mmg sngaje...muahahaha ;O




Ok..kalo sesape ade yg nk cube buat banner ni..kalo xtahu laaa kannn...yg da tahu tu buat2 jek xtahu sebab bile uols da masuk sini aku kire pakse tau suh bace tampalan ini...hehehe *bergurau biawoks lagi..Eawwwwuuu ^ __ *





sile type jek profile banner dekat bahagian search dekat profile pesbuk korang tu....bile da kua page tu terus upload jek picca yg korang nk letak such as a ur facebook profile banner...xpon pilih jek gamba2 cantik yg ade dekat situ....better letak jek our own pic kan...lg suwittt giteeewww..ahakss!!!!


Selamat Mencuba!!!!

*footnote:Ini bukan tutorial..sesaje sukasuki ;)

No comments: