May 30, 2011

Baby saye gegurl la makcik ;)

Eeeeeee....tuh salah satu dialog yg aku slalu dok hafal setiap kali ade org tanye anak aku ni laki ke pempuan....adehhh...kengkadang ade gak perasaan "eh...anak aku ni xde ciri2 baby gurl ker???
ape, nampak boboy sgt ke cinte hati saye ni????kengkadang tuh, Qaleesya da memang sah2 pakai baju kaler pink beropol2 bagai...still ade gak org dok tanye...boy ke gurl?
adehhh rase mao pitam sudehhh ;)
So sebagai jalan penyelesaian....kite pakaikan diye mende neh....
:
:
:
;
V

tadaaaaaaaaaa..........
ekceli, aku bukan tanak pakaikan diye mende ni..kengkadang mcm kesian pulak bile headband tu ketat sgt kan....takmo laaa sebab nk sgt tengok anak suwit n comeeeeyyy so nk kene pakaikan diye mende neh...
tp bile da banyak kali sgt org dok tanye gitu...terpaksa laaa pakaikan jugek...tp pilih headband yg getah diye cam soft2 gitewww....tp tetap rase kesian..hehehe ;P

pakai je laa nak oii...sementara rambut tumbuh dengan jayanyeee....hehehe ;)
haaa...ni antara pekembangan terbaru Qaleesya....
dia da mule nk angkat2 kepala kunon2 mcm nk bangun sendiri tau...hehehe
tengok la tuuu...siap betongkat tangan dok tahan berat badan ngan kepala...hadoii laaa...
"eh, awak tu merangkak pon xlepas lg tauuu..."
;P
ni mase nk g checkup aritu...
berat betambah 0.2kg jek...
cer tanye berat omaknyee...terus nanges ^___~ hukhuk...
panjang plak..sejak2 dr lahir sampai 5bulan ni panjang badan Qaleesya da betambah sebanyak 15cm..wahhhh da besar anak ibu...harap2 terus laaa bertambah ketinggian tu erkkk!!!!hehehe ;)
oke..kite sudahi ngan pic dua pompuan mokmok ;)

2 comments:

purple_lav said...

teka teki hari ini, berapakah berat ibu qaleesya skrg? SILA JAWAB!!! hahahahaha

myle@my said...

Hahahaha...
bg ai gelak dulu.....
jap nk gelak lagi...
waahahahahaaaaaaa....
nt ai jwb dlm new entry...
hehehe
;)